Дженифър Лопес стана звезда на GUESS

Представяне на Дженифър Лопес като звезда на GUESS Jeans Пролет 2018

Ню Йорк - Тази пролет 2018, GUESS се гордее с представянето на Jennifer Lopez -  актриса, певица, танцьорка, предприемач, филантроп и модна икона - като лице на рекламната кампания на GUESS Jeans Пролет 2018.

"Когато получих обаждането от Пол Марсиано и ми предложи да стана новото момиче GUESS, бях изненадана и развълнувана, че ще бъда част от такава емблематична марка, която обичам, откакто бях тийнейджър", казва Дженифър Лопес. "Когато погледна назад ранните GUESS кампании през годините, виждам всички тези красиви модели и емблематични образи, създадени от Пол. Това аз да съм избраната за пролетната кампания на GUESS е огромен комплимент ".

Кампанията, режисирана от Пол Марциано, съосновател на GUESS®, Inc. и заснет от модната фотографка Татяна Герусова, се вдъхновява от живота на Лопес като изпълнител във Вегас и актриса в Холивуд. Заснети в елегантна вила, изображенията напомнят на класическите GUESS кампании, повлияни от естетическия и личен стил на Дженифър.

"Дженифър Лопес е мечта на жената GUESS! Тя е завършен артист, тя е емблематична и женствена.“, казва Пол Марсиано. “Влиянието, което оказва Дженифър, продължава да израства всеки ден и тази кампания празнува идеята, че жените стават по-красиви и талантливи с придобиването на житейски опит. Красотата и класата й блестят в тази кампания и аз съм толкова развълнувана, че Дженифър прие да бъде нашето GUESS момиче и в същото време  за нашето ново" и в същото време "Femme Fatale" на Марсиано."

Сподели
Свързани новини