Добре дошъл, The Kooples!

The Kooples е френска модна къща, основана през 2008 г. , предлагаща достъпни луксозни колекции за мъже и жени, които силно се отличават. Философията на The Kooples предлага нов прочит на британския шивашки стил с рокендрол привкус като емблематични съвременни артикули, представящи естествения парижки шик и лондонска елегантност. Висококачествените колекции дрехи и аксесоари на The Kooples се отличават с многобройни емблематични детайли, които повишават привлекателността на марката, като същевременно предлагат тренди и елегантна визия за всеки повод.

The Kooples разкрива новата си концепция за кампанията за сезон 2017 Есен-Зима. Известни с кампаниите си, включващи двойки от реалния живот, The Kooples сега въвеждат огромна промяна. Етикетът "рокендрол" разкрива две рекламни кампании, една за мъжки облекла с участието на Ник Фукет, производител на шапки и приятел на марката, докато втората е въплътена с очарованието и чувствеността на Емили Ратайковски.

На оживените улици на Лондон, градско пространство, символизиращо свободата и енергията, откриваме Ник и Емили, вятър в косата  в шума и суетата на града. Въпреки външния вид, парижката марка все още говори за любовта. Освобождаващата очарователна муза и шапкарят с уникален фолклорен стил са заснети като "двойка", като всеки по отделно е представен като обект на дълбоко желание. Неразделен от бродираното си яке, почитание на японските вдъхновения на колекцията, той споделя съв своя приятел привързаността към този емблематичен обект. Емили е неудържимо привлечена от нейната “Emily by the Kooples”, която е в колаборация с парижката марка. Тя няма нужда от никого, освен от чантата си, която е истински неин спътник всеки ден - навсякъде, където отива. И двамата са облечени в колекцията "Есен-Зима", която превъзхожда ежедневието, с остър мъжествен чар и съблазнителна сила на женствеността. Стилът на Ник Фукет е подчертан от фланелката с орнаменти и панталони за костюми с джобна верига за една истинска британска рок мелодия.. Емили Ратайковски носи лека черна рокля, украсена с флорални принтове - за поетично и загадъчно докосване, което става още повече „рок“, когато се носи с кожени ботуши. Нейният аутфит е допълнен с чантата в карминово червен - “Emily by the Kooples”.

Като почит към привързаността към обект, който става спътник, тази кампания разкрива нов аспект на The Kooples. Чрез лозунги като "Една любов, едно яке" или "Просто пазете чантата", гравирани върху огледалото в чантата "Емили", тези образи предизвикват ново определение на любовта и духа на The Kooples.

Модели от марката можете да откриете в магазин Scandal, Serdika Center. Очакваме ви!

 

Сподели
Свързани новини