Polo Ralph Lauren Есен 2017

Ралф Лорън представи модното шоу за колекция Есен 2017 във формата на уникално вълнуващо преживяване в гаража на Ралф в Бедфорд, Ню Йорк във вторник, 12-ти септември. На фона на една от най-ценните автомобилни колекции в света, събитието впусна гостите в един свят, задвижван от страстта на Ралф Лорън към автомобилите и класическия, траен стил.

"Колите ми винаги са били вдъхновение за мен. Виждам ги като движещо се изкуство. Дамската есенна колекция за есен 2017 г. свързва елементите на скоростта, стила и красотата на тези ръчно изработени автомобили с модерния, но безкраен дух на дрехите. Има елегантност, вродена чувственост и власт към форми, изваяни от високотехнологични патентовани кожи и лъскави коприни ", каза Ралф Лорън.

В допълнение към духа на съвременната, недокосната от времето жена и елегантните дизайни на автомобилната колекция, бе показана и мъжката линия „Purple Label“, заедно с дамската колекция.

"За да засилят преживяванията, мъжете, носещи аутфити от колекцията Purple Label, ще се присъединят към жените на подиума, осеян с колите ми в реалната среда на моя гараж. Това ще пресъздаде крайния израз на стил и лукс за жената и мъжа днес ", каза Ралф Лорън.

Продължавайки успеха на последните две колекции „runway-to-retail“, всички визии от шоуто бяха незабавно достъпни за потребителите в световен мащаб, тъй като Ралф Лорън продължава да е водещ в еволюцията на потребителското пазаруване. Правейки аксесоарите от шоуто още по-достъпни, те бяха закупени още преди да бъдат показани на модния подиум.

Изделията от колекцията есен 2017 г. бяха достъпни незабавно на Ralphlauren.com и в световните водещи магазини, включително Ню Йорк, Бевърли Хилс, Лондон, Париж, Хонконг, Токио и Шанхай, както и чрез топ ритейл партньори в търговията, включително Saks Fifth Avenue, Moda Operandi, Neiman Marcus и Bergdorf Goodman.

Преживяването от шоуто беше достъпно чрез излъчване на живо през социалните платформи на Ralph Lauren, както и онлайн на RalphLauren.com. По време на приготовленията за модното шоу, потребителите са имали възможност да станат част от цялото изживяване на „Пътят към модния подиум“ за цели 24 часа.

След шоуто, гостите бяха поканени на усамотена вечеря в гаража на Лорън и са сервирали меню, вдъхновено от бара „The Polo“, който изцяло олицетворява света на Ралф Лорън.

Сподели
Свързани новини