25 години Liu JO - #Bornin1995 - Kendall Jenner

Времето, в което слушахме  музика от любимите си уолкмени, социалните медии бяха само смела мечта в главите на програмистите, а модата беше на път да се промени завинаги. Беше 1995 г. и Liu JO смело стъпи на модната сцена, залагайки всичко на бъдещето и гледайки към съвременният свят. Проста, но иновативна идея стоеше зад създаването на нещо, което щеше да накара жените да бъдат себе си, по всяко време, всеки ден.

 

През 2020 г. – Liu JO  празнува своят 25-ти рожден ден, годишнина по-скоро въпрос на ценности, отколкото на възраст - на постиженията на комапанията през годините, но също така и поставяне на едно ново начало.

 

#Bornin1995 е хaштегът, който разказва за новото лице на Lio JO за 2020 г. - безспорна съвременна икона - Кендъл Дженър, превърнала се в супер топ-модел и глобален инфуенсър, момиче, което е родено, за да бъде звездата на ново поколения и новият начин на комуникация. Цяла година нейното лице и нейната личност ще бъдат в центъра на проектите, които ще надхвърлят границите на „обикновените“ кампании и ще завъртят на 360-градусово представите на почитателите на марката, послучай 25-годишнината на компанията, с мисия към всички жени, за да се почувстват силни, красиви и все по-уверени в себе си.

 

Кендъл бе избрана заради силното си присъствие в медиите и заради връзката й с марката по възраст - сама тя е родена през 1995 г. и е идеален "мост" между миналото, настоящето и бъдещето на марката.

 

Кендъл е магнетично 25-годишно момиче, което перфектно съчетава в себе си душата на истинска скала и на женска нежност – също както Liu JO разкрива различните страни на всяка жена, преминавайки от деним към основните колекции. Снимките на Кендъл Дженър са фокусирани от една страна към  „класическа“  линия, която укрепва връзката между Liu JO с най-верните й клиенти; от друга страна към ново дигитално поколение, специално направена линия в колекцията за „връзка“ с младите жени, които са бъдещето на марката. Със своето мощно присъствие в медиите и чистият си блясък, Кендъл е истинска икона на младите, а и вече лице на марката, която говори от името на Z-поколението, придържайки се към своите ценности: #Bornin1995, но готово за предизвикателствата на бъдещето.

 

Колекцията може да намерите в магазини Liu JO.

Сподели
Свързани новини