Джорджина Родригес

Yamamay има удоволствието да  представи първата фотосесия с участието на Джорджина Родригес в ролята на рекламно лице на марката за новата компания за колекция за пролет / лято 2019. В този сесия звездата от Instagram носи бикини от линията Essential, които ще бъдат част от предстоящата колекция Summer 2019. Само за няколко часа сесията събра над 1 400 000 харесвания в социалните мрежи. Повече снимки от официалните кампании ще бъдат разкрити в края на март.

Активната дейност на компанията към социалните проблеми карат звездата да влезе в контакт с италианската марка за бельо. Интересът на Джорджина към Yamamay произтича от отдадеността на компанията към жените, чрез кампании за повишаване на осведомеността, относно превенцията на рака на гърдата и към планетата, чрез кампанията за опазване на морската среда #SavetheOcean, насочена към осигуряване на по-добро бъдеще за нашите деца.
Испанският фотограф Хави Гордо беше избран заради таланта си да заснеме сесията. "Джорджина просто си играеше с обектива, тя е жена с независим начин на мислене и разбиране, жена, която избира да изрази своята чувственост и своето собствено аз. Облеклата, които носи, са резултат от научни изследвания и иновации и са част от основната и пролетно-лятна колекция Yamamay 2019, мека, удобна и изискана гама, създадена за удобството на жените и за подобряване на женска форма." споделя от компанията.
Джорджина казва: "Щастлив съм да работя с Yamamay. Тази кампания е толкова елегантна, всички модели са красиви и удобни. Yamamay е компания с ценности, които считам за наистина важни, аз напълно подкрепят положителното им послание и силната им социална политика. “
" Затова решихме, че Джорджина ще бъде перфектна като посланик на нашата колекция  Пролет-Лято 2019, не само заради естествената й красота, но и заради нейната сила в предаване на послания, които са много важни за нас. Джорджина,която е с около 10 милиона последователи в Instagram, знае как да се държи с младите поколения и да ги кара да осъзнават много важни за нас въпроси, като например медицинска превенция и отговорността към околната среда. Затова решихме да посветим една от кампаниите със снимки на  Джорджина до „океански риф“ - сутиен, на когото дантела е изработена от рециклирани влакна, което бележи началото на едно бъдещо сътрудничество на модата и околната среда. “
Gianluigi Cimmino, председател на Pianoforte Holding

 

Сподели
Свързани новини