Escada Sport

Изберете марка

КОМПАНИЯТА

Като една от водещите световни марки за луксозно дамско облекло, ESCADA означава модерна елегантност, готин блясък и чувствена женственост. Марката, основана през 1978 г. от Маргарета и Волфганг Лей, осигурява ясно усещане за изискано качество, изработка и отлично прилягане и се характеризира с цвят, печат и любов към детайла.

В рамките на двете продуктови линии ESCADA и ESCADA SPORT марката предлага на своите клиенти лайфстайл концепция за обличане, изпълнена с всичко от задължителни дневни дрехи за бизнес и свободно време до бляскави вечерни облекла. Освен конфекция, обувки и чанти, продуктовата гама предлага аромати, очила, часовници и бижута на ESCADA.

ESCADA Group оперира в 24 страни в Северна Америка, Европа и Азия. С около 1100 точки за продажба, ESCADA присъства в 80 страни по света.

 

ИСТОРИЯ

КАК ЗАПОЧНА ВСИЧКО

През 1978 г. Маргарета и Волфганг Лей представят първата си колекция под името „ESCADA & Sporty Elegance“. Това събитие постави основата на нова бизнес идея, която беше колкото проста, толкова и успешна: „демократизирането“ на елитната висша мода. ESCADA предлага: най-високо качество на платове, кройка и изработка на достъпни цени; изискан, въображаем дизайн и изключително удобно носене; координатна система с отделни компоненти, които бяха перфектно координирани по цветове, за да позволят смесване и съчетаване през няколко сезона.

Маргарета Лей, бивш шведски модел, имаше солидно образование в шивачеството и богат опит с взискателни клиенти. Но тя също имаше изящно усещане за цветовете, отдаденост на детайла и сигурно усещане за това, което много жени желаят - женствена елегантност, която не се плаши от ярки контрасти и поразителни елементи. Смелите цветови комбинации, пищни бродерии, комбинации от шарки и леопардови щампи са заложени в ранните творения на ESCADA с нотка на неудържима радост на живота. Този моден стил беше точно в тон с екстровертния дух на 80-те години.

 

ДИЗАЙНСКА КОМПЕТЕНЦИЯ

ESCADA за първи път създаде ефектен дизайн на трикотаж, който включва изящни инкрустации и апликации върху пуловери и якета. Те спечелват на Маргарета Лей известната международна награда на Съвета на мохер за отлични постижения в дизайна и скоро бяха последвани от умело сложни кожени щампи, които станаха модни както сред търговците, така и сред клиентите. Колекциите ставаха все повече, а дизайнерският екип се разрастваше с тях. Дванадесет различни модни теми на сезон, всяка базирана на широка гама от различни тъкани, бяха проектирани, за да осигурят разнообразие от стилове за отделните пазари.

До този момент най-търсените италиански и френски производители на текстил и компании за печат на коприна работят за ESCADA. И тъкачни и предачни фирми, както и най-иновативните принтери в Европа, разработваха конци, тъкани и цветове специално за компанията. Със своя много женствена, спираща дъха бляскава коктейлна и вечерна мода, ESCADA създаде отличителния външен вид, който оформи имиджа на марката. Колекцията ESCADA скоро включва не само изключително ексклузивна модна линия, но и широка гама от аксесоари като обувки, чанти, малки кожени аксесоари и бижута.

 

90-те години

Най-красивите супермодели, като Клаудия Шифър, Линда Евангелиста, Синди Крауфорд, Кристи Търлингтън, Наоми Кембъл, Карън Мълдър, Паулина Поризкова, Надя Ауерман и Рейчъл Цимерман, представиха света на ESCADA в изящно проектирани каталози и рекламни кампании и филмови звезди и други знаменитости често се виждаха да носят ESCADA.

След смъртта на Маргарета Лей през 1992 г., Брайън Рени е назначен за креативен директор през 1994 г. Рени управлява подмладяването на марката и нейното адаптиране към по-сдържания външен вид от 90-те, също като лансира линията ESCADA SPORT. Марката възвърна силата си с колоритно и чувствено усещане „New Elegance“ като игрив израз на joie de vivre. През 1998 г. холивудската звезда Ким Бейсинджър прие своя Оскар в сатенена рокля в цвят шам фъстък на ESCADA Couture, потвърждавайки отново международния имидж на марката от висок клас.

 

ESCADA ДНЕС

Днес ESCADA интерпретира ценностите на своята марка по нов, актуализиран начин: хладен блясък, чувствена женственост и модерна елегантност са отличителните белези на линията на марката ESCADA. ESCADA означава модно обличане на жените подходящо за всеки повод. Марката предлага лайфстайл концепция, изпълнена с всичко - от задължителни ежедневни артикули за бизнес и свободно време до поводи на червения килим. Жената ESCADA е естествено привлечена от светлината на прожекторите и обича женствен и бляскав, но свеж и модерен стил. Линията ESCADA SPORT днес представлява креативно ежедневно облекло за секси, динамични жени с младежки дух, които обичат лесния, неусложнен и спокоен шик. Колекцията се фокусира върху трикотаж, трико, връхни дрехи и деним и предлага артикули, които могат да се смесват и съчетават. Ексклузивни, очарователни цветови палитри подчертават сезонните тенденции и щампи във всяка колекция. Иновативните тъкани, висококачествените детайли и бродерии, както и отличното прилягане и изключителната изработка подсилват нивото от висок клас на всички колекции на ESCADA.

 

ОТГОВОРНОСТ

В КАКВО МАРТКАТА ВЯРВА

ESCADA подкрепя влиятелните жени и им предоставя платформа да споделят как са развили своя потенциал, как са се справили с провала, преодоляват трудностите и постигат своите успехи. През цялата си история ESCADA е била синоним на силните жени. Компанията е основана от жена Маргарета Лей през 1978 г., време, когато жените в бизнеса са рядкост. Оттогава ESCADA е пионер в модата за жени и облича някои от водещите жени политици в света, както културни и бизнес лидери. Компанията се гордее, че поддържа борбения женски дух, като днес 80% от работните места в нея са заети от жени, а старши лидерските екип, се състоят от 50% жени директори.

 

КАКВО ПРАВИ МАРКАТА

Подкрепя жените в лидерството

ESCADA е член на Инициативата „Жените в лидерство“ (IWiL). Целта на инициативата е да подпомогне жените лидери в тяхното професионално развитие. Инициативата формира широка мрежа в бизнеса и обществото и предлага техническа подкрепа, както и непрекъснат обмен на опит чрез кръстосано наставничество извън традиционните корпоративни граници.

 

Колекцията може да откриете в магазини Scandal в Paradise Center, Serdika Center и Mall Plovdiv.

В магазини Scandal Онлайн globalbrandsstore.com
Сподели
Свързани новини