Мисия и визия
Мисията на Global Brands Distribution е да предостави на своите клиенти модерен начин на живот и максимално шопинг удоволствие. Работим енергично и ентусиазирано, предлагайки модерни и атрактивни продукти и услуги на нашите клиенти. Ние вярваме, че всеки един продукт трябва да бъде позициониран в подходящата среда по най-изискания начин, подчертавайки неговия имидж. Чрез нашите иновативни ритейл методи, креативност и специално внимание към всеки детайл ние добавяме допълнителна стойност на предлаганите от нас марки, генерирайки постоянен ръст на компанията.
В GBD се стремим се да създадем стабилна и мотивираща среда за всички наши служители и партньори. Обръщаме специално внимание на нуждите на нашите служители и вярваме, че положителната и мотовираща работна среда повишава устойчивостта на компанията. Чрез техните таланти и страст ние печелим дългосрочната лоялност на нашите клиенти.
С нашите бизнес партньори, ние създаваме силни и честни взаимоотношения. В дългогодишната ни практика сме изградили успешни партньорства със световно известни компании, които се базират на взаимно доверие и уважение.
Екип
Работим енергично и с ентусиазъм, стремим се да предложим модерен и атрактивен продукт на нашите клиенти. Вярваме, че това се постига с помощта на динамичен и амбициозен екип, който гледа целенасочено в бъдещето с интуиция и предприемачески нюх.
Вижте нашата история
1992
Nival Ltd е създадена. През същата година се създава първата верига от модни магазини държана от частно лице. По-късно Nival Ltd се превръща в дъщерна компания на Sport International.
1995
Sport International Ltd (SI) е създадена с намерението да стане водеща компания за дистрибуция на световно известни марки на българския пазар.
1999
Договорът за дистрибуция с водещата компания за бански и плувни аксесоари, Speedo, е подписан.
2000
Отваря първият франчайз магaзин на Playlife като с това компанията прибавя към своето портфолио световноизвестната марка Playlife, част от модния гигант Benetton. Благодарение на големия си успех, броят на магазините Playlife се разраства бързо. Sport International започва успешно да представя Converse на българския пазар. Позната със своя креативен и бунтарски дух, Converse се превръща в най-бързо разрастващата се марка в спортния лайфстайл сегмент. За съжаление, няколко години по-късно договорът е прекратен, тъй като на международно ниво марката става част от компанията Nike и процесът на дистрибуция се преустановява.
2001
Sport International успява да вземе дистрибуцията на Diesel обувки и чанти за България и Румъния. В световен мащаб, Diesel е водещ пионер в ежедневната мода и денима. Sport International успешно отразява този вече утвърден на световно ниво имидж в българския контекст и превръща марката в една от най-известните и желаните на местния пазар.
2006
Sport International продължава да се разраства значително. Първият магазин Scandal отваря врати, а по-късно и още четири нови магазина, разположени в първия търговски център в България – Mall of Sofia. Още един моден лидер в лицето на Guess става част от портфолиото на компанията. Guess разширява селекцията от елегантни и стилни облекла, а през същата година спектърът от марки, фокусирани върху градската култура и ежедневните облекла, също се разраства благодарение на 55DSL . Двете нови попълнения към корпоративното портфолио служат като допълнително свидетелство за разнообразната гама от марки на компанията.
2007
Merrell, марка на гиганта в индустрията на обувки Wolverine World Wide, се присъединява към компанията. Първокласните обувки на Merrell бързо биват оценени от клиентите, които търсят качество и внимание към детайла.
2008
Първият монобранд магазин Guess by Marciano е отворен на едно от най-добрите места в центъра на София, a поради силния интерес към облеклата на Guess, Sport International взима правата и за дистрибуция на чанти и обувки Guess
2009
Lacoste Footwear идва на българския пазар чрез договор за дистрибуция. Марката постига невероятни успехи и сега се предлага в повече от 30 магазина в страната.
2010
Ключова година за разширяването на компанията. Само за няколко месеца се отварят 15 нови магазина в общо четири нови търговски центъра. Първоначалният успех на марката Guess отново се доказва като се отварят три нови монобранд магазина: Guess Jeans, Guess Kids и Guess Accessories. Следващият етап на разрастване е отбелязан с подписването на договора с Liu Jo, включващ освен дистрибуцията на основната линия на марката, така и линията Liu Jo Jeans, както и колекциите от аксесоари и обувки. Другата дъщерна компания на Sport International, Global Brands Distribution Ltd, е създадена. Тя се занимава основно с дейностите, свързани с продажбите на дребно.
2011
Чрез новосъздаденото партньорство с CAT Footwear, компанията стартира предлагането на индустриални дизайни, включващи широк спектър от работни ботуши и други обувки, подходящи за разнообразни работни среди и осигуряващи комфорт за всяка ситуация.
2012
Подписване на договора с марката, която е позната като международния символ на престиж и стил - Emporio Armani, в резултат на който се отваря и първият Emporio Armani монобранд магазин в София. Откриване на магазин Gentleman, предлагащ Bally, Church's и Tricker's - три от най-емблематичните в световен мащаб марки, специализирани в изработката на луксозни обувки и аксесоари. Успехът на магазини Scandal довежда до откриването на още един магазин от търговската верига, позициониран в Bulgaria Mall. Популярността му привлича вниманието към модните марки Liu Jo и Fornarina и поради този нарастващ интерес, първите монобранд магазини на Fornarina и Liu Jo в България отварят врати в Bulgaria Mall.
2013
Компанията продължава да се развива като още в началото на годината отваря магазин Guess Jeans в Bulgaria Mall. Откриването на магазина е отбелязано със стилно събитие, изцяло в духа на марката. Скоро след това, още един търговски обект отваря врати. Магазин Playlife, който е десети за страната, представя най-новата концепция на марката, радвайки се на голям интерес поради своя неповторим и нестандартен интериор. В края на годината, компанията има голямото удоволствието да отвори три нови монобранд магазина GAS, Pepe Jeans и Desigual в Bulgaria Mall
2014
Откриване на първия монобранд магазин в България на Polo Ralph Lauren. Марката е позиционирана в луксозна обстановка в центъра на София. Втората половина на годината е много успешна за фирамата. Няколко нови магазина в София, Варна и Бургас се присъединяват към портфолиото й. През есента, фирмата отваря и първия си мултибранд магазин Scandal Kids концентриран в детска мода, предлагащ марките Diesel Kids, Pepe Jeans, Guess Kids, Lacoste и CAT. Успешното развитие на марката Desigual на българския пазар води до отварянето на два нови монобранд магазина в София със собствена концепция всеки - единия в Serdika Center, а другия в новооткрития Ring Mall. За първи път марката Liu Jo стъпи във гр. Варна със собствен монобранд магазин. Италианската марка за бельо Yamamay се присъединява към портфолиото на компанията със собствен монобранд магазин в Ring Mall, София. Края на година е белязан с отварянето на още един магазин от веригата Scandal, с уникална за България концепция: ексклузивен магазин с модерно Lounge Café.
2015
Global Brands Distribution добавя три нови марки към портфолиото си – глобалния луксозен бранд Michael Kors , която се открява с отличителен дизайн, материи и изработка със зададена естетика & Trussardi Jeans - посветена на нуждите на метрополитния начин на живот. Последното тримесечие на годината е отбелязано с отварянето на първия за България монобранд магазин на луксозната марка Philipp Plein, който зае своето почетно място на емблематичната ул. Съборна.
Структура
Марки
GBD е официален представител на световноизвестни марки за България. Компаниятя е eксклузивен дистрибутор на Philipp Plein, Polo Ralph Lauren, Emporio Armani, Lacoste, Guess, Liu Jo, Pepe Jeans, Iceberg, The Kooples, Schutz а така също и на марките Bally, Church’s, Yamamay, Desigual, Versace Jeans Couture, Ice Play, Blugirl, Boss, Salsa Jeans,Diadora, Fila. Магазините са позиционирани в четирите най-големи града в България - София, Пловдив, Варна и Бургас. Нашият дългогодишен опит на българския пазар ни дава възможност да изберем най-добрите търговски локации в страната. Чрез внимателен анализ, ние подбираме всяко място в зависимост от изискванията на марките и уникални им характеристики. |