Superdry
Superdry стартира през 2003 след вдъхновяващо пътуване до Токио, като има за цел да създаде облекло, пресъздаващо „класиката на бъдещето”, вдъхновено от емблематичната „винтидж” Американа, силното въздействие на японски графични изображения и британски привкус.
Компанията е насочена към младото, ориентирано към модата поколение, по-специално към мъжете и жените на възраст между 15-25 години, с възможности предимно в средния ценови клас за дрехи, аксесоари, обувки и козметика. Все по-често обаче марката се обръща към по-широка възрастова група, благодарение на разрастването в дълбочината и естеството на своите продукти. Вече добре представена, известна и утвърдила се в Обединеното кралство, нейният роден пазар, компанията и дъщерните й дружества продължават да работят усилено по непрекъснатото разширяване на международния си бизнес, който се развива чрез уебсайтове, партньори за търговия на едро, мрежа от франчайз магазини и все повече чрез откриване на собствени магазини.
Бизнесът се разраства изключително бързо за 13-те години от създаването на компанията, превръщайки се в истински международен бранд, какъвто вече е.
Superdry има солидно и нарастващо присъствие в целия свят като оперира чрез 515 брандирани с марката локации в 46 държави.
Има 139 монобранд магазина във Великобритания и Европа, 208 франчайзингови и лицензирани магазини и 168 концесии.
Superdry се фокусира върху висококачествени, съвременни продукти, които в различна степен, сливат „винтидж” Американа с графики, вдъхновени от Япония и Британски стил. Те се характеризират с висококачествени материи с автентичен винтидж ефект, избелвания, уникални състарени ефекти, актуални в световен мащаб, ръчно рисувани графики и майсторски ушити кройки с разнообразен стил.
В магазини Fusion Superdry Онлайн globalbrandsstore.com Сподели